November 21, 2011

KEBESARAN ALLAH! PATUNG JESUS HANCUR DAN TERBAKAR DI PANAH PETIR

Sebuah patung Jesus Kristian 62-kaki disebuah gereja di Ohio telah dipanah petir semasa ribut petir yang teruk dan meletup kemudiannya terbakar dan mengakibatkan patung tersebut hangus dijilat api. Patung yang bernilai $300,000 US dan diperbuat daripada bahan gentian kaca dan Styrofoam itu hanya tinggal rangka dawai. Kebakaran yang berlaku juga telah menyebabkan kerosakan $400,000 US kepada 'Solid Rock Church' di Monroe, Ohio.











Sesungguhnya hanya Allah S.W.T. Tuhan Yang Satu Maha Berkuasa Seluruh Alam

Kredit:
mnidotcom

3 comments:

Hardy Boy said...

kekuasaan Allah, jika "mereka" telah mnyaksikan kejadian ini tp masih taat kpd ajaran Kristian, memang mereka ini buta hatinya..

Qamar, info & blog yg menarik. truskan berblog & InsyaAllah saya akan dtg lagi. saya sudah follow blog nie (^_^)

Qamar said...

Memang benar mereka ini buta hati jika mereka masih taat kpd ajaran kristian...

Terima kasih kerana sudi menjadi follower blog yg serba dhoif ini...dan saya juga sudah follow blog Hardy Boy & InsyaAllah saya juga akan ziarah lagi blog anda kerana byk info yg menarik yg boleh saya kongsikan di blog ini nanti...& juga blog anda adalah sebuah blog yg sgt menarik.

Terima kasih.. :)

Hardy Boy said...

terima kasih juga Qamar. (^_^)